Dag 3 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg PaulenFrancis

17 Mei 2014 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag al weer de derde dag. De jetlag hakt er nog steeds in. Weer vroeg wakker en rond 6 uur de fitnessroom in het hotel bezocht. Lekker rustig op zo'n tijdstip
Voor een stevig ontbijt zijn we daarna downtown gelopen waar we gisteren een leuk restaurantje hadden gezien met uitzicht over het water en gelegen onder de bekende Pike's marketplace. Zaten we zodoende aan een lekkere vegetarische omelet met gebakken aardappelen.
Het weer zag er goed uit dus we besloten om per veerboot een uitstapje te maken naar het eiland Bainbridge. De overtocht duurde ongeveer een half uur en vanaf het water hadden weer een mooi uitzicht op de skyline van Seattle. Bainbridge is een eiland voor de meer welgestelden. Bijna geen hoogbouw maar mooie houten huisjes veeal met uitzicht op het water.
Het was lekker warm in het zonnetje en een lekkere Corona in een Mexicaanse bar ging er wel in. Aparte tafels en stoelen hadden ze hier.
In de middag op tijd in het hotel om nog wat te kunnen praten met andere gasten onder genot van een gratis plaatselijk gebrouwen biertje tijdens happy hour. Omdat de trek daarna niet meer groot was hebben we de Mc Donalds met een bezoek vereerd.