Dag 12 - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Grants Pass, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Paul en Francis

Blijf op de hoogte en volg PaulenFrancis

26 Mei 2014 | Verenigde Staten, Grants Pass

Vandaag rond half negen na een lekker ontbijt in het hotel op weg gegaan naar de volgende plaats van bestemming nl. Grants Pass. Het weer was wel veranderd, het regende namelijk. Grants pass ligt meer in het binnenland en gelukkig werd het landinwaarts steeds droger en kwam de zon meer te voorschijn.
De route volgde een heel stuk een aantal rivieren, waarvan van Umpqua de grootste was. Het landschap bleef bergachtig met mooie vergezichten tussendoor.
Vanwege de Memorial Day werd het naarmate het later werd steeds drukker op de Highway, waar vooral steeds meer RV's(recreational vehickels) en mobile homes te zien waren. Vaak was achter de RV's nog een personenauto vastgemaakt.
Rond het middaguur even een ijsje en een milkshake gehaald bij een Mac, waarbij we nog bescheiden waren gezien de omvang van de maaltijden die werden besteld en de omvang van degenen die de maaltijden bestelden.
Rond half twee in de middag kwam we aan bij ons Best Western hotel in Grants Pass, zodat we ons konden omkleden in meer zomerse kledij, want de temperatuur was inmiddels gestegen tot 27C.
We hadden voor het inchecken al even rond gelopen in het centrum ban Grants Pass, maar de meeste winkels waren gesloten vanweg de Memorial Day, dus hebben we de auto gepakt om ergens langs de river de Roque een rustig plaatsje te vinden om te relaxen. Dat zat er echter niet in. Het hele stroomgebied was hier volgebouwd met vrijstaande huisjes.
'S Avonds lekker gegeten bij een restaurant genaamd Shari's en nog even rondgekeken in de Walmart vlakbij het hotel

• 27 Mei 2014 - 07:12

Linda:

Hallo Francis en Paul,
    Die motorhome met de HD achterop lijkt me wel wat. Zo herkenbaar allemaal. Geniet ervan.