Dag 23 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PaulenFrancis Bijlsma - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Paul en Francis

Blijf op de hoogte en volg PaulenFrancis

06 Juni 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Het ontbijt vanochtend gegeten bij een restaurantje hier vlakbij. Voor een paar dollar heb je 2 sandwiches met gebakken eieren en een grote kop thee of jus d' orange. Na het ontbijt richting Union Square gelopen. In die buurt heb je de wat duurdere winkels zoals Macy' s. Deze winkel heeft hier 6 etage' s met alleen dameskleding. Ze hadden al veel kleren afgeprijsd en daar ging nog eens 25% extra vanaf. Dus deze dame heeft een blouse van Tommy Hilfiger gekocht, die normaal $ 79,95 was en nu $16 kostte. Daar wordt een mens toch blij van hè? Ook nog in een galerie geweest waar mooie schilderijen hingen, o.a. van ene Rafal Oblinski, een van origine Poolse man. Hij maakt mooie surrealistische schilderijen. Ietsje boven ons budget. Een van de goedkoopste kostte 8000 dollar....
Daarna zijn we doorgelopen naar Chinatown. Dat is een van de grootste Chinatowns in Amerika. Echt leuk om te zien. Allerlei soorten winkels, van souvenirswinkels tot winkeltjes waar ze allerlei gedroogde etenswaar hadden zoals paddestoelen of gedroogde vis. Soms stonk het een uur in de wind hoor. En restaurantjes natuurlijk en heel veel salons waar je je nagels kunt laten doen, of je je kunt laten masseren.
Na Chinatown zijn we richting de Pieren gelopen. Bij een van de pieren was een tentoonstelling van historische schepen. Was leuk om te zien. Na ergens wat gedronken te hebben weer richting ons hotel gelopen. Vanavond hapje gegeten bij een pizzeria om de hoek. Morgen alweer de laatste dag!

• 07 Juni 2014 - 08:38

Jacqueline:

Hi meis,

Het zit er alweer bijna op voor jullie, wat is dat snel gegaan. Maar als ik jullie verslagen lees hebben jullie genoten. Ik heb er in ieder geval van genoten om ze te lezen.
    Geniet nog van jullie laatste dag. Een goede terug reis en bij thuiskomst zie je eindelijk je meissie weer na al die maanden.

Dikke kus en ik hou van je meis.
    XXXXXXX

• 07 Juni 2014 - 09:52

Truce:

Ha Paul en Francis,

Jullie kunnen terug kijken op een hele mooie vakantie!
    Geniet nog van de laatste dag en een goede terugreis!

Groetjes Truce & Tom